Opzeggen, Adres wijziging doorgeven kun je nu eenvoudig online zelf regelen

Maandag, 31 december 2018

MijnSportvisserij is een online service omgeving waarin iedere VISpashouder eenvoudig zijn of haar gegevens kan beheren. Registreer je nu en profiteer van een nog betere en snellere service.

Ben je verhuisd of wil je anderszins je persoonlijke gegevens die aan de VISpas zijn gekoppeld wijzigen? Dan hoef je voortaan niet meer te bellen of te mailen. Door je eenmalig te registreren op www.mijnsportvisserij. nl wordt je VISpas aan deze online omgeving gekoppeld, waarna je eenvoudig kunt inloggen via je Facebook of Google+ account. Vervolgens kun je allerlei administratieve zaken rondom de VISpas snel en gemakkelijk regelen.

Meer functionaliteiten

Ben je de VISpas kwijt? Dan kun je hier een duplicaat aanvragen. Andere functionaliteiten van MijnSportvisserij zijn o.a. het bestellen van de gratis MeeVIStoestemming en het aangeven of je ervoor kiest om de papieren lijst van viswateren te ontvangen (mocht je de Visplanner nog niet gebruiken). Is er een specifieke vraag waarop je het antwoord niet kunt vinden? Neem dan via het formulier contact met ons op.

Let op!
Een MeeVIStoestemming is bij onze viswateren niet geldig.