Over ons

Hengelsportvereniging (HSV) de Alver is opgericht in de maand februari van het jaar 1935, en heeft haar standplaats in de gemeente westervoort.

Het hoofddoel van de vereniging is het aanbieden van hengelsportfaciliteiten in de ruimste zin des woords. Naast het bestaande vergunningstelsel schenken wij veel aandacht aan het wel en wee van vis en visser. Dit betekent zorg dragen voor een goede waterkwaliteit en visstand, een prima bereikbaarheid van het viswater staan bij ons voorop.

Als vereniging zijn wij aangesloten bij Hengelsport Federatie Midden Nederland en bij de landelijke organisatie van Sportvisserij Nederland. Via beide organisaties kunnen onze leden in veel regionale en landelijke viswateren hun hengeltje uitgooien. Daarnaast kun je met het lidmaatschap van HSV de Alver exclusief nachtvissen bij Gat Roelofsen, indien je in het bezit bent van een Nachtvis vergunning van onze hengelsportvereniging.