Als lid bedanken

U bent lid van onze Vereniging maar u wenst dit lidmaatschap op te zeggen.

Kies uit een van de twee onderstaande mogelijkheden

• Stuur een e-mail naar: ledenadministratie@vispas.nl
  • U belt naar de afdeling ledenadministratie van Sportvisserij Nederland,
  • telefoonnummer: 0900-2025358 (€ 1,- per gesprek).

• U kunt evt. ook een bericht sturen naar het secretariaat of hiervoor ons contactformulier gebruiken op site.

-In alle gevallen wordt u per de gewenste datum met in acht name van het onderstaande als lid afgevoerd en de machtiging tot automatische incasso wordt direct beëindigd.

Geef om misverstanden te voorkomen altijd uw Vispas nummer of uw naam, adres en woonplaats door.

-Vóór 1 oktober van het kalenderjaar jaar niet opgezegd als lid, dan bent u overeenkomstig de Statuten en het Huishoudelijk Reglement verplicht uw contributie voor het aankomende jaar alsnog te betalen ook al maakt u geen gebruik meer van uw vergunning in dat komende jaar.

Overige informatie
U kunt uw lidmaatschap gegevens nu ook éénvoudig zelf beheren via Mijnsportvisserij.nl
Dus wilt u uw adres wijzigen, lidmaatschap opzeggen of bent u uw Vispas kwijt dan kunt u daarvoor direct online een nieuwe duplicaat exemplaar aanvragen.