Info Gelrpas houders

Leden die in het bezit zijn van een Gelrepas kunnen de helft van het lidmaatschapsgeld terugkrijgen via de gemeente.

Wanneer u in het bezit bent van een geldige Gelrepas, dan dient u het nummer dat op uw Gelrepas staat door te geven aan ons secretariaat. Daarnaast dient u uw naam, adres en uw rekeningnummer door te geven. Met deze gegevens kan H.S.V. De Alver het deel van het lidmaatschapsgeld declareren bij de Gemeente Arnhem. U krijgt op deze manier de helft van het betaalde lidmaatschapsgeld terug.

Heeft u het volledige bedrag al betaald, en heeft u toch een Gelrepas? Geef ook dan het nummer en uw NAW-gegevens door via de mail van ons secretariaat. H.S.V. De Alver declareert alsnog het bedrag bij de gemeente, waarna u het deel dat u zelf teveel heeft betaald teruggestort krijgt.

Let wel, de Vispas of Jeugdvispas wordt pas uitgegeven wanneer H.S.V. De Alver het volledige bedrag aan lidmaatschapsgeld binnen heeft.